fredag 4 november 2011

Coachning i Göteborg

Väl i Göteborg for vi ut till Allum för att träffa marknadschefen och gå igenom allt inför catwalken. De hade gjort det så fint! En riktig, lång catwalk . På fotot här nedan kan ni se de jättestora ljusskyltar de satt upp i centrumet om vår catwalk.


Sen hastade vi till andra änden av stan för att coacha modellerna i Frösundas aktivitetscenter. Vilka fina lokaler! Jag blir så glad när jag ser att man verkligen satsar på dagliga verksamheter och inte bara skyfflar in deltagarna i en skrubb. Här var det flera meter upp till takfönstren där ljuset strilade in i de stora, ljusa ateljéerna.

Vi hade en jättefin coachingkväll ihop och det var en sån härlig stämning i gruppen. Det känns som en gåva att få träffa dessa underbara människor och få ta del av det som berör dem. Jag kan tyvärr inte berätta så mycket mer om coachningen, men det handlar om att vi går igenom våra rädslor för att sen hitta nyckeln till det som fyller oss med kraft och energi. Den nyckeln har modellerna sen med sig på catwalken. Så förhoppningsvis kommer publiken att få se modeller som sprudlar av energi!

Nu ligger jag på mitt jättesköna hotellrum. Det var så fint att jag måste lägga upp en bild här, supermodernt. Scandic Europa heter det och ligger mitt i stans shoppingkvarter. Det är så frestande att åka till alla dessa shoppingcenter och inte ha tid att titta i en enda butik.


På bilden står fotografen Peppe och Funki models Micke och tittar ner på shoppingkvarteret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar