måndag 14 november 2011

Härlig final i Stockholm!

25 modeller deltog i finalen av catwalkturnén i Täby Centrum, Stockholm. Efter bara en kvälls coachning fick de ta plats på scenen.


I veckan filmade TV4 Stockholmsnyheter några modeller och på morgonen blev vi intervjuade i TV4 Nyhetsmorgon

Body shop och Svenska stylistskolan fixade till modellerna så de blev jättefina


Sen tog de plats på scenen! Modellen Pelle W inledde catwalken



Nu är alltså catwalkturnén avslutad. Vi började i Sundsvall för att åka vidare till Jönköping, Göteborg, Malmö och nu slutligen Stockholm. Örebro har vi skjutit upp till våren. Det har varit en fantastisk tid; så många härliga människor jag fått lära känna, och som jag hoppas jag kommer att få träffa igen. Ni har alla gjort ett avtryck i mitt hjärta. Det har också varit mycket hårt jobb, men det har varit så värt det.

Jag vill tacka alla som varit med, inte minst mina medarbetare Petra och Micke. Petra som plötsligt dök upp på kontoret som en sänd ängel och gjorde ett superjobb! Micke som, förutom att se till att all data och teknik fungerar som det ska, fixar saker han inte trodde själv han skulle klara. Jag vill också tacka Frösunda som tror på oss och all personal på Frösunda som varit med oss i varje stad och hjälpt till. Utan alla er hade detta inte blivit av.

Ett särskilt tack till fotografen Peppe som lämnade sin fotostudio för att hänga med oss på turné. Vilka fina bilder det blev! Tack också till Peppes assistenter som varit med.


Tack centrumcheferna på Birsta, A6, Allum, Entré och Täby Centrum som ställt upp med scen, ljud, ljus och annonsering. Slutligen vill jag tacka Scandic Hotels som sponsrat våra hotellrum och skänkt frukostbuffébiljetterna vi lottat ut.

Har du några fina foton från våra catwalks? Maila dem till modell@funkimodels.se så publicerar vi dem här!

1 kommentar:

  1. Its been really nice to know about this catwalks. Specially, its great to see all these rare find photography here in this blog took by my friend Peppe. :-)

    Thanks for posting and sharing.

    Regards,
    Atik

    SvaraRadera